vrijdag 1 maart 2013

Naailes van By MiekK!

Dit is hem dan, mijn nieuwe naaimachine! Ik heb hem met sinterklaas van mijn vriend gekregen. Super leuk natuurlijk!
                                                                 
Even wat leuke stofjes in de city gekocht!

Project 1: Speldenkussen, je moet toch ergens beginnen ;-) 

Project 2: Kussenhoes voor mijn moeder. Ze heeft een nieuwe slaapkamer staat erg mooi op haar bed.

Project 3: Mijn eigen shopper! Met deze tas kan ik mega stylish boodschappen doen. ;-)

Het volgende project is een broek maken voor mijn kleine neefje Faas.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Kirsten,
    Via het blog 'By Mieke Blogt', op die van jouw terecht gekomen.
    Wat een leuke tas heb je voor jezelf gemaakt, daar kun je zeker mee gezien worden! De stof voor het kussen van je moeder ligt ook bij ons in huis als kussen, grappig om te zien.
    Ik ga je volgen, ben benieuwd naar meer....
    Sinds een kleine maand ben ik ook ondergedompeld in bloggerland met een eigen blog:
    http://decreatieveuil.blogspot.com
    Neem gerust een kijkje!
    Fijn weekend,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig ...
    Ik heb sinds kort ook een nieuwe naaimachine
    ben er superblij mee en ben van plan er ook veel
    mee te gaan doen ... succes ....

    Fijn weekend ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit Kirsten.
    fijn weekend. Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave tas en kussenhoes ♥!
    Ik wil ook nog eens een keer leren naaien hahaha (klinkt wel grappig) haha.

    Succes!
    En veel plezier met je eigen creaties dat geeft een goed gevoel denk ik :)!

    Lieve groet,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! ;-)