maandag 21 oktober 2013

Kan ik het maken? Nou en of!

Het is herfstvakantie en ik heb EINDELIJK tijd om mijn blog weer eens lekker bij te werken. Ik heb namelijk niet stilgestaan op Frobelgebied :-).



Project showkast:
1. Koop de goedkoopste plank bij de Gamma en laat hem op maat zagen. Je kunt zelf bepalen hoe breed en hoe lang je hem wilt hebben.
2. Koop houtlijm.
3. Leg je boormachine met schroeven klaar.
4. Meet even na hoeveel centimeter je een plankje wilt. (Ik heb goed gekeken naar of er tijdschriften,etc. tussen passen)
5. Maak de plankjes vast met houtlijm.
6. Boor de schroeven er via de achterkant in en TADAAAA, klaar is je showkast.

De showkast heeft me in totaal 20 euro gekost.

5 opmerkingen:

  1. Hoera je bent er nog!!! En je showkast is toppie, een echte blikvanger in je kamer, super gedaan!!! Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kir!! Wauw, wauw! Je bent een kanjer. Fijn dat je je blog weer gaat bijwerken. Je maakt super gave dingen.

    Groetjes, Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer aan het bloggen bent!
    Nu ook je avonturen in Parijs erop zetten, super leuk.
    Groetjes papa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! ;-)