woensdag 30 oktober 2013

Paris: Inleiding en 1e Arrondissement, oui!

Ik heb al een keer eerder een blog gemaakt over Parijs. Maar dit keer heb ik de creatieve winkeltjes bezocht. Ik kan dit wat makkelijker doen omdat mijn vriend op dit moment in Parijs werkt. Dussssss.... Ik denk zomaar dat dit nog niet mijn laatste blog is over Parijs. (Hij werkt in Parijs t/m juni :-))

Ik heb de winkeltjes die ik heb bezocht onderverdeeld in de Arrondissementen. Dit zijn de wijken in Parijs:
1e Arrondissement:
La Droguerie is een prachtig winkeltje. Je kunt er van alles kopen, van wol/garen tot onderdelen van sierraden. -> 9/11 Rue du Jour Metro station: Les Halles.




 Dit ben ik met mijn zelfgemaakte oorbellen :-).

Colette is een winkel met inspirerende items. Ik heb deze winkeltip uit de Flair gehaald. Flair nr. 38 gaat helemaal over Parijs. 213 Rue Saint -Honore  Metro station: Pyramides

                                   
Junku, is een Japanse literatuur winkel. Grappig om een keer te kijken. Ze hebben heeeeeel veel freubelboeken, helaas wel alleen maar in het Frans of Japans. Rue des Pyramides Metro station: Pyramides


Ik moet mijn blog even in stukken hakken anders lukt het me niet met posten. Dus wordt vervolgd!







1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! ;-)